Otwierając lokal pod szyldem T-Pizza, znacznie zwiększa się bezpieczeństwo inwestycji, ponieważ konsumenci doskonale znają i cenią naszą markę. Nawet otwierając nowy lokal T-Pizza, nie ma potrzeby budowania zaufania klientów, ponieważ logo T-Pizza od pierwszego , dnia jest gwarantem jakości produktu i usługi. Dla konsumentów takie zaufanie ma olbrzymie znaczenie, ponieważ nikt nie lubi eksperymentować za własne pieniądze i na własnym żołądku, sprawdzając czy nieznany, nowo otwarty na osiedlu lokal rzeczywiście jest w stanie spełnić oczekiwania. Inwestycja w lokal z logo T-Pizza z finansowego punktu widzenia jest identyczna jak w każdy inny rodzaj pizzerii, ale w przypadku współpracy w ramach hiszpańskiej sieci od pierwszego dnia funkcjonowania stawiać czoła wyzwaniom rynku pomaga zespół specjalistów i siła jednej z najbardziej znanych marek w Polsce. To znacznie zmniejsza ryzyko, jakie jest w naturalny sposób związane z każdym biznesem i decyzja, aby otworzyć własna działalność gospodarcza.